Zes sterke Nederlandse bedrijven in de energieketen hebben hun krachten gebundeld om de bekendheid van waterstof onder het Nederlandse publiek te vergroten met ‘Missie H2’. Met Team NL hebben ze een perfecte partner gevonden.

In aanloop naar en tijdens de Olympische en Paralympische Spelen van Tokyo 2020 gaat ‘Missie H2’ waterstof promoten als belangrijke en duurzame energiedrager voor de (nabije) toekomst. NOC*NSF is trots op de samenwerking met ‘Missie H2’. De zes bedrijven die hun krachten bundelen zijn: Gasunie, Shell Nederland, Remeha, Port of Amsterdam, Stedin Groep en Groningen Seaports

Ulco Vermeulen, lid Raad van Bestuur Gasunie, namens Missie H2: “Zes Nederlandse bedrijven trekken gezamenlijk op om de bekendheid met de duurzame mogelijkheden van waterstof onder het Nederlandse publiek te vergroten. Ons doel is een brede beweging op gang te brengen ten behoeve van de energietransitie.”


Bron: Missie H2

Categorieën: Educatie

1 reactie

Hydroports: waterstof samenwerking tussen drie havenbedrijven - Alles over Waterstof · 18 september 2019 op 11:18

[…] is Hydroports partner van MissieH2, de waterstofmissie van TeamNL. In aanloop naar de Olympische Spelen in Tokyo wordt waterstof onder […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

%d bloggers liken dit: