Green Team Twent onthult Aurora 2
Het Green Team Twente toonde voor het eerst aan het publiek de nieuwste waterstofauto Aurora 2. Met deze bolide willen ze de Shell Eco Marathon (SEM) in Londen winnen. Om dat te bereiken zijn er ten opzichte van haar voorganger veel aanpassingen ‘onder de motorkap’ gedaan. Vorig jaar was er